Syasya03’s Blog

Just another WordPress.com weblog

Gambar Ramai-ramai September 29, 2009

Filed under: Uncategorized — syasya03 @ 11:35 pm

Rasanya raya kali ni adalah antara raya yang paling seronok. Walau pun Cik Yie terpaksa masuk keje di pagi raya..

Ini baru separuh anak cucu Tok Mek Ariel. kalau semua ada rasa x muat gambo kot.. kui kui…

“Semua cakap rugi Cik Yie tak der…”

Tak lupa juga kak cik (ditengah) yang sudah beransur pulih dari kemalangan yang agak teruk… semoga kak cik cepat sembuh.

Tok Mek bergambar bersama cucu-cucunya.. ariel rina tak nak masuk gambar la pulak..
aisyah dan ain berbaju pepel adalah cicit Tok Mek.

Dah agak lama tak bergambar bersama mcm ni.. Cik Yie pulak tak ada.. huhu..
– Cik Ngoh, Tok Mek, Ummi dan Ayah Long –

Advertisements
 

Selamat hari Raya

Filed under: Uncategorized — syasya03 @ 11:21 pm

Selamat Hari Raya…
Tahun ni syasya beraya rumah Tok Mek kat Air Deras…

suke posing mcm tu.. kena puji la tu… ngeh ngeh..

sengeh rina di pagi raya…

adeh….

ina suka mkn lontong… maklong yg masak

berangan nak merempit (motor rempit umi zaman dulu-dulu)

 

Hepi besday to Abah…. July 22, 2009

Filed under: Uncategorized — syasya03 @ 1:19 am

Ariel ikut ummi g amik kek untuk surprisekan abah dia..
tak sabar nak balik umah..”nak tunjuk abah” katanya (padahal dia yg nak mkn)
cute sgt keknya sampai rina pun teruja sekali…

Happy Birtday to Abah…

aksi mkn kek besday abah

tak mau disuap, nak mkn sendiri.. ha amik.. comotnya rina…

 

mandi manda @p11 – part II June 10, 2009

Filed under: Uncategorized — syasya03 @ 1:16 am

ummi update gambo je…

“ummi best”

“miiii best miiiii… best!!!”

“hehehehe”

erm.. dah penat la tu…
muka poyo je…

“mi.. ngan cut (mi tangan kecut)”

eksyen la tu… siap angkat kening lagi…

 

Mandi manda@p11 – part 1 June 7, 2009

Filed under: Uncategorized — syasya03 @ 11:12 pm

Nak dijadikan cerita tetiba kuar iklan mandi kolam kat tv, apa lagi ariel ajak abah mandi..
abahnya pun bawak la ariel ngan rina pi mandi.. ummi tumpang sekaki.. tapi ummi ngan abah x mandi pun..
layan ariel je.. rina takut air…

zasssss…..

 

ch 613 June 4, 2009

Filed under: Uncategorized — syasya03 @ 10:53 pm

Rancangan fav. ariel arina…
ariel suka sgt tiru gaya pocoya. No!!

Rina suka “pap pap pap pap pap…. blast off!!!”

 

Emm.. dap… June 3, 2009

Filed under: Uncategorized — syasya03 @ 11:01 pm

Kalau suruh amik gambar sama, mcm tu la abang peluk adik dia…

syok sgt mkn gula2 sampai terduduk member

“emm.. dap” kata abang.

Actually ummi snap gambar ni masa g kenduri kawin anak kawan ummi kat opis ni..
majlis kat Dewan MPAJ je…